Sunday, April 16, 2006

BELAHAN JIWA





citer nih aku baru g nonton minggu lepas.....ntah macam nyesal pun ada sebab aku rasa dia tak sehebat citer2 indon yang lain!!! hmmm..jalan citer ala2 citer trauma...tapi aku rasa trauma lagik hebat kot!!! start jer citer aku rasa macam bosan giler sebab aku tak paham....biler dah nak ending tuh baru aku paham apa yang aku tgk sebelum tuh sengal n lampi tak aku!!!! huhuhu yer ar mulanya nak tgk citer gubra tapi kawan aku tuh la tak suker plak citer arahan yasmin... follow jer ar...pendapat aku pada citer nih....

-bosan-
-lakonan dian pun biasa je-
-susah ngerti dong-
-21/2 dari 5 btng-

moral - tgklah citer lain!! hahahaha








1 Comments:

At 9:53 AM, Blogger aRe-N|QuE said...

x raser macam membazir duit tiket jer keR?... ekekekeke!!!!~

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home